czwartek, 18 września 2014

LAZUROWE BARWY




LAZUROWE BARWY

Witam Was bardzo serdecznie i pieknie dziekuje za przemile komentarze pod ostatnim postem. Bardzo mnie to cieszy, ze zagladacie do mnie ...ogladacie moje zestawy i komentujecie.

Dzis zapraszam Was na kolejny post, w ktorym jak tytul wskazuje bedzie zestaw  w  pieknych lazurowych kolorach. Na Lazurowym Wybrzezu jeszcze nie bylam, choc zawsze marzylam i mam nadzieje, ze niedlugo bede mogla tam pojechac. Choc mielismy z mezem mozliwosc w tym roku pojechania w tamte piekne rejony, ( wyjezdzal moj brat) to jednak mozliwosc zobaczenia sie z mama i tesciami oraz rodzenstwem byla dla nas wazniejsza ...niz Lazurowe Wybrzeze...choc tak piekne i kuszace swym niespotykanym urokiem,  a przede wszystkim barwami...wolalam wybrac spotkanie z mama, ktora ma 83 lata, z tesciami  i dalsza rodzina i przyjaciolmi... Pozostaly mi wiec marzenia i mam nadzieje, ze sie spelnia .....a poki co zadowolilam sie sukieneczka w tych pieknych  lazurowych barwach, kupiona w Polsce za 30 zl na wyprzedazy. Wykonana jest z bawelnianej satyny z laycra, ktora jest szalenie wygodna w noszeniu, a dol sukienki jest z granatowej polyestrowej tkaniny. Mimo, ze jest w paski: turkus, lazur, blekit, granat i taupe,  ktore niby pogrubiaja , to wrecz wyszczupla. Na jednym z paskow sa wielokolorowe wzorki, paseczki przypominajace mi wlasnie fale morskie...Kiedy ja zobaczylam od razu skojarzyla mi sie z Lazurowym Wybrzezem, poniewaz brat, ktory namawial nas na wyjazd...po powrocie z Cannes, Monaco, Monte Carlo, Saint Tropez...ciagle o tym opowiadal i pokazywal piekne zdjecia...( kilka jest w poscie). Dlatego nazwalam te sukienke  Lazurowym Wybrzezem...no i spojrzcie sami, czy nie ma tak samo pieknych barw jak Riwiera Francuska, jak zwa ja Anglicy.

Do sukieneczki, ktora wyglada jak bluzeczka polaczona ze spodniczka dodalam dodatki rowniez w barwach  Lazurowego Wybrzeza....torebke, ktora juz pokazywalam w majowam majowym poscie: "DROGOCENNE" KAMIENIE, szafirowe buty, ktore byly juz w majowam poscie:ROZANE WZORY I WSPOMNIENIA, oraz kolczyki, ktore czesto powtarzaja sie  kilku postach: np. w styczniowym: DIOR CZERWIEN + SZAFIR, czy w lutowym  SZAFIROWY KOKTAJL..., a na koniec dla nieco kontrastu zestawilam ja z koralowymi dodatkami, bo granat, taupe, blekit, turkus i lazur  tez pieknie pasuje do czerwieni...

Mam nadzieje, ze sie Wam spodoba, tak samo jak mnie, a ktora wersja bardziej Wam sie podoba i w jakiej fryzurze wybierzcie sami.



Sukienka                         TOPCAPY
Buty szafirowe                SERGIO ROSSI
Torba lazurowa                MATTHEW WILLIAMSON
Buty koralowe                 JESSICA
Torba koralowa                NN
Okulary niebieskie            MARC CAIN
Okulary czerwone             VIENNA LINE


Zdjecia Lazurowego Wybrzeza wykonane przez mojego brata.


Pozdrawiam Was bardzo goraco, zycze milego weekendu oraz zapraszam na post w kolorach Lazurowego Wybrzeza.

Wasza E.B.

Chcialabym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody.























 


Jedwabny podwojny szaliczek zawiazalam na przegubiu i dolozylam lazurowy kwiatek.. 





































Tu z " bransolety" tj. szaliczka zrobilam opaske i dodalam lazurowy kwiatek...












 





Dla nieco kontrastu ..... zmienilam dodatki na koralowe...buty, torba, okulary... bo do granatu, turkusu i blekitu... koral i czerwien rowniez swietnie pasuje...






Nawet znak pasuje...



 Oczywiscie zapomnialam zmienic kolczyki....na koralowe...


 ... na szczescie w pore sobie przypomnialam...i tu juz mam koralowe...




Nawet trafili sie chlopcy w lazurowych barwach...pasujacych do mojej sukni...












Ktora wersja Wam sie lepiej podoba? Wybierzcie sami...

1)  Z bransoletka..

.
2) Z opaska...        

3) z czerwonymi dodatkami...
.

Do nastepnego postu...













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz